اس ام اس ابرازعلاقه


کاش میشد بی آنکه کسی بداند یکی به روزهای هفته اضافه کنیم

برای باهم بودن…

.

.

.

دیدی گاهی اوقات بعداز یه روزکامل که با عشقت گفتی و خندیدی و خوش گذروندی

 شب توی رختخواب خاطرات اون روزر و مرور میکنی و لبخند میزنی؟

حرفایی که بهش زدی،

وقتی که دستتو میگیره و با عشق تو چشات نگاه میکنه و صدات میکنه دردونه ی قلبم؟

بعد یهو پیش خودت فکر میکنی خدایا اگه یه روز بره؟

یا بدتر اگه بلایی سرش بیاد؟

یه دفه ای به خودت میای میبینی بالشت خیسه خیسه از اشک،

اینا قشنگ ترین اشکای دنیان،اشک های عاشقی

.

.

.

دیگر از خدا نمیخواهم که مرا به تو برساند

آری

این خواسته بزرگیست از کسی که خود تنهاست….

.

.

.

عاشق که شدی سمج باش

 آنقدر رسوا بازی در بیار تا خدا خودش پا درمیانی کند…

.

.

.

کنارت چقد حال من بهتره / ازون حالی که این روزا میشه داشت….

اگه دنیا هر چی که داشتم گرفت/ ولی دستتو توی دستم گذاشت..

.

.

.

تا وقتی هستی توی این خونه …. منو هیچ چیزی ، نمیترسونه

هوامو داری ، من هرجا باشم …… یه لحظه حتی نذار تنها شم

.

.

.

آنقدر عزیزی که وقتی در بهار قدم میزنی،

 برگ درختان برای بوسیدن جای پایت انتظار پاییز را می کشند

.

.

.

ای تنها دلیل زیستن…. دوستت دارم!

.

.

.

بیا کلاغ پر بازی کنیم، کی پر؟

 روز بی تو بودن پر، دوست داشتن غیر تو پر، عشق جز تو پر، اصلا همه چی پر،

 فقط تو نپر…

.

.

.

موهایت را ببند

بگذار جهان دوباره آرام بگیرد…

.

.

.

قند لبانت؛ نمک گیرم کرد!

نمیدانم فشارم بالاست یا قندم؟!؟!

.

.

.

تنها گفت :دوستت دارم

هر چه گشتم مثل تو پیدا نشد

گفتم :خوب گشتی؟

گفت :آره

گفتم :اگر دوستم داشتی نمی گشتی…

.

.

.

ادم بشو نیستم با لبخندت خر میشوم بادوریت سگ میشوم

.

.

.

خیلی دوست دارم ،

عشقمان بسیار عمیق مثل یک اقیانوس

به بلندی ستاره ها و به بی نظیری آسمان . . .

.

.

.

و چه زیباست عشق…

با تمام ناکامی هایش…

.

.

.

کوچه را دیدی،

به وقت شب چه تنها میشود؟

بی تو

از آن کوچه هم تنهاترم

.

.

.

وقتی میخواهی بگویی که مرا دوست داری…

جمله بندی های ناقصت را دوست دارم!

.

.

.

چایت را تلخ نخور! یک بار نگاهم کن…. قند دلم را برایت آب میکنم

.

.

.

آخر یه روز می بوسمت اون وقته که برم جهنم

اون وقت توام بخاطر اینکه بوسیدمت میای جهنم

منم هر روزدور از چشم خدا می بوسمت

اون وقته که چه بهشتی میشه جهنم!

.

.

.

” دیگر بهانه ات را نمیگیرم “

خیالت همه جا با من است

و زندگی زیباست

فقط از اینکه دیگران دیوانه صدایم میکنند

کمی آزرده ام

.

.

.

می خواهم تا لحظه ای چشم بر هم بگذاری

تا در کنارت بنشینم.

همه کارها که در دست دارم وا می نهم.

دلم می داند که دور از نور روی تو

ارامش و اسایشی نیست

.

.

.

میدونی چرا ستاره ها به هم چشمک مى زنن؟!

چون میخوان بگن تو اوج سکوت و فاصله هم میشه همدیگرو دوست داشت…

.

.

.

یادکردن دوست “جرم” نیست، تو یاد کن… اگر”محکوم” شدی “حبس” با من…!

.

.

.

.  .  .

این سه نقطه را برای تو گذاشته ام

همیشه اینها نشانه ی سانسور نیست

هزار حرف و تصویر و خاطره در آن خوابیده

مثل من که وقتی نگاهت می کنم

سه کلمه بیشتر نمی بینم

تو

من

و عشق!

.

.

.

دل من عاطفه را می فهمد…

بخودم می بالم، با کسی سبزتر از عشق رفاقت دارم…

.

.

.

تو حیاط دبیرستان یکی یقه پیرهنم رو گرفت!

فهمیده بود از خواهرش خوشم میاد…

بچه ها فریاد میکشیدند…. قورتش بده…

اون هی مشت میزد و من فقط و فقط دفاع میکردم…

فرداش خواهرش بهم گفت :حداقل توام یه مشت میزدی

روم نشد بهش بگم…

آخه چشماش شبیه تو بود!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
پنج شنبه 30 خرداد 1392برچسب:اس ام اس ابرازعلاقه, 13:45 |- ArefAj -|

ϰ-†нêmê§